Huzur Sokağı hangi gün hangi saatte yayınlanacak

Paylaş

Dizi başlamadan aslında buna karar vermek güç aslında ince hesaplamalara girersek kanalların dizilerdeki politikası genelde bir dizinin reytingini sağlam dizinin reytingi ile kesme politikasından ibaret olabiliyor.

Bunu baz alırsak atv de iddialı bir dizinin bulunduğu güne alıp o diziyi ekarte etmek isteyebilir.Bu bilinmezlikleri baz alarak şuan henüz Huzur saatinin günü ve saati belli değil.


Huzur Sokağı Yayın günü ve saati // Yorum yaparak bizlerle paylaşabilirsiniz..


Benzer Yazılar



4 yorum yapıldı:

Adsız dedi ki...
17 Ağustos 2012 01:51

BİR DEFA OKUDUM AMA DİZİ BAŞLAMADAN BU BİR HAFTA İÇİNDE TEKRAR BİTİRMEM LAZIM DİYE DÜŞÜNÜYORUM.SÜPER OLACAK BİLİYORUM,

Adsız dedi ki...
28 Ağustos 2012 07:11

kitaba bayıldım resmen.FAvori kitabım benim.filmi heyecanla bekliyorum.İnşallah filmide kitap kadar güzel olur.

nesibe hilal dedi ki...
28 Ağustos 2012 07:14

bence filmde kutsi hiç olmamış.Çünkü bilal karaktesi çok imanlı biri ve ben kutside o ışığı hiç göremedim.doğru bir seçim olmamış bence.neyse artık inşallah film güzel olur

cılemm dedi ki...
30 Ağustos 2012 06:15

bence cok guzel bır dızı olacagına ınanıyorum

Yorum Yazın ^!

Yorumlarda Küfürlere ve Argoya Yer Vermeyiniz


Yorumunuzu Yazdıktan sonra
"Yorumlama biçimi" Yazan yerden Bir profil seçiniz...İsminizle Yorum yapmak İçin ADI/URL'yi seçebilirsiniz...Adınızı Yazıp Url Kısmını boş bırakabilirsiniz...
Şimdiden Teşekürler

Back to Home Back to Top Huzur Sokağı Dizisi

Huzur Sokağı fragmanı izle"Huzur Sokağı dizisi izle
Domain | Ping your blog, website, or RSS feed for Free |HergünGüncel Blog Güneşi Beklerken Dizisi