Huzur Sokağı Dizisi Sinem Öztürk

Paylaş

1 Eylül 1985 yılında dünyaya gelen Sinem Öztürk İstanbul Cağaloğlu Anadolu Lisesi mezunudur. Marmara Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi'nde sinema bölümü okuyan Başarılı oyuncumuz birçok dizi ve filmde rol almasına rağmen hepimiz 2007 de yayınlanan Arka Sıradakilerdeki rolüyle hatırlıyoruz.Ayrıca Oyuncumuz bu dizide gösterdiği performans ile İsmail Cem Televizyon Ödüllerine aday gösterilmiştir...


Sinem Öztürk Biyografisi Hakkında // Yorum yaparak düşüncelerinizi bizlerle paylaşabilirsiniz..

Benzer Yazılar



3 yorum yapıldı:

zeynep dedi ki...
23 Eylül 2012 07:53

Cok güzel bir dizi ayrıca sinem öztürk u cok begendim dizide...

sinem öztürk dedi ki...
23 Nisan 2013 00:37

ben sinem öztürk'ü çok beğeniyorum çok güzel şükran'da çok güzel gamze'de öyleydi iklim falan hepsi fena halde güzel.Huzur Sokağı setinde başarılar dilerim Sinem'im....

dilan dedi ki...
23 Nisan 2013 00:40

ben seni çok seviyorum.

Yorum Yazın ^!

Yorumlarda Küfürlere ve Argoya Yer Vermeyiniz


Yorumunuzu Yazdıktan sonra
"Yorumlama biçimi" Yazan yerden Bir profil seçiniz...İsminizle Yorum yapmak İçin ADI/URL'yi seçebilirsiniz...Adınızı Yazıp Url Kısmını boş bırakabilirsiniz...
Şimdiden Teşekürler

Back to Home Back to Top Huzur Sokağı Dizisi

Huzur Sokağı fragmanı izle"Huzur Sokağı dizisi izle
Domain | Ping your blog, website, or RSS feed for Free |HergünGüncel Blog Güneşi Beklerken Dizisi