Huzur Sokağı Dizisi İzleyici Yorumları Sende yorum Yap

Paylaş

Yorumlarda Küfürlere ve Argoya Yer Vermeyiniz
Yorumlarınız Bizim İçin Önemlidir...

Benzer Yazılar



13 yorum yapıldı:

mahmet dedi ki...
14 Ağustos 2012 07:12

İyi bi diziye benziyoooo

ELİF dedi ki...
31 Ağustos 2012 07:24

umarım kitaba bağlı kalırlar. muhteşem bir kitaptı huzur sokağı- şule yüksel şenler.

sevimç dedi ki...
11 Eylül 2012 14:15

güzel farklı bir dizi

Adsız dedi ki...
14 Eylül 2012 06:24

ben bu dizinin türban kullanmayan insanları hedef gösteren ve din istismarcısı fakir fukaranın garip gurebanın kan emici vampiri hükemete yağcılığın geniş bükçe ve şatafatlı örneği olan bir yapım olduğunu düşünüyorum. bir bayanın dış görünüşünün ona değer vermek için tek kıstas olduğunu düşünen zihniyetlerin ellerinden çıkmış bir roman. lütfen aklınızı kullanın. bütün açıklar şeytan ve bütün ' türbanlılar' melek mi? türbanlı ve açık saçlı hemcinslerim sizin üstünüzden siyaset yapılmasına izin vermeyin.

Adsız dedi ki...
16 Kasım 2012 13:17

ben cok sevdim diziyi!lütfen feyzayla bilali ayirmayin! Ben onlarin a$kini cok seviyorum ya neolursunuz sonu kitaptaki gibi bitmesin!

mehriban dedi ki...
16 Kasım 2012 13:24

niye guzel filimlerin sonu hüzünlü bitiyor,hep sevenler kavusmuyor,sizin filminiz farkli olsun lütfen feyzayla bilali ayirmayin. Ben gelecek cumaya neolacak diye meraktan öluyorum,reklamlarinda onlari biarada gördugumde ancak rahatliyorum neolursunuz bu diziyi onlar icin seyrediyorum en cok sevdigim diziyi görmekten alikoymayin beni. Bide kim bu diziyi yapdiysa cok cok tesekkur ederim inanin ki seyircileri cok mutlu ettiniz!feyza ve bilal biz sizi cok seviyoruz!

isimsiz dedi ki...
7 Aralık 2012 12:35

Çok güzel bir dizi fakat kitabı kadar güzel bir senaryolar yok. Diziyi uzatmak için çok fazla sıkıcı olaylar koymaya başladılar. Çok bölüm yapıcaz diye diziyi maffetmeyin LÜTFEN!!!

Adsız dedi ki...
31 Aralık 2012 06:02

harika müthiş mükemnmel süper diziyi 10 natsanız yine bu diziden asla vazgeçmem.

gülsen dedi ki...
5 Ocak 2013 14:52

huzur sokağı çok sıcak ve gerçekten başarılı bir dizi
emeği geçen herkese teşekkür ederim
selin demiratarı kutlarım onu çok sevdik
kutsi de çok başarılı bravo derim
sinem öztürk iyi hoş ama şükran rolü ona olmamış hiç gerçek durmuyor bu rolde bilalle o evlenirse ben bu diziyi seyretmeme kararı aldım
kerim gözlerini neden faltaşı gibi açıyor tiki var herhalde
senaristlere bir diyeceğim var
necmettin bey selimi işe aldığında kerimle kardeş olduğunu nasıl anlamadı soyadları aynı değil miydi sahtekarlık mı yaptılar merak ettim






pelin dedi ki...
3 Nisan 2013 10:47

huzur sokağını çooooooook sevıiyorum bilalle feyza evlenip mutlu olsunlar istiyorum

nezihe dedi ki...
3 Nisan 2013 10:49

bilalle feyza çoook yakışıyorlar bence gerçek hayatta bile evlenmelidirler

Adsız dedi ki...
30 Eylül 2013 15:04

Şükran son bölümlerde saygınlığını kaybetti. Kendisine yakışmayacak davranışlar sergiliyor.

kübra dedi ki...
3 Kasım 2013 10:16

Dizi süper başarılar

Yorum Yazın ^!

Yorumlarda Küfürlere ve Argoya Yer Vermeyiniz


Yorumunuzu Yazdıktan sonra
"Yorumlama biçimi" Yazan yerden Bir profil seçiniz...İsminizle Yorum yapmak İçin ADI/URL'yi seçebilirsiniz...Adınızı Yazıp Url Kısmını boş bırakabilirsiniz...
Şimdiden Teşekürler

Back to Home Back to Top Huzur Sokağı Dizisi

Huzur Sokağı fragmanı izle"Huzur Sokağı dizisi izle
Domain | Ping your blog, website, or RSS feed for Free |HergünGüncel Blog Güneşi Beklerken Dizisi