Huzur Sokağı 1. bölüm reytingleri nasıl olur?

Paylaş

Bu zamana kadar yazılarımızda site ziyaretçilerimizin görüşlerine önem verdik ve bize gelen bu yorumlar bir nevi sizlere ulaştırdığımız bilgilerin kalitesini belirleyecek.


Dizimizin ilk bölümünde iyi bir reyting alıp bu reytingi devam ettirip zirveye oynaması tek dileğimizdir.


  • Program sıralamaları belli oldu. Hollanda - Türkiye maçı iki grupta da açık ara zirvenin sahibi oldu.
  •  Adını Feriha Koydun: Emir'in Yolu ilk bölümüyle çok iyi bir giriş yaptı ve iki grupta da 3. oldu.
  •  ATV'nin yeni dizisi Huzur Sokağı da iyi bir giriş yaparak 4. olmayı başardı. 

SIRAPROGRAM ADIKANALBASLANGIÇBITISSÜREAMR%SHR
1HOLLANDA - TÜRKİYE FUTBOL KARŞILAŞMASI - 2. DEVRESTAR TV22:35:3123:35:2900:52:5614,6641,67
2HOLLANDA - TÜRKİYE FUTBOL KARŞILAŞMASI - 1. DEVRESTAR TV21:23:1922:33:2000:56:4512,8534,47
3ADINI FERİHA KOYDUM: EMİR'İN YOLUSHOW TV19:58:3822:04:1701:51:229,3427,12
4HUZUR SOKAĞIATV19:57:1121:43:2401:31:164,9314,61


Huzur sokağı 1. bölüm reytingleri hakkında // Yorum yaparak düşüncelerinizi bizlerle paylaşabilirsiniz..

Benzer Yazılar



12 yorum yapıldı:

oğuz dedi ki...
7 Eylül 2012 12:04

tebrik ederm süper atmosfer bozulmadan devamını diliyorum hiç bir film dizi hakkında yazı yazmaddım anlayın ..süper...

oğuz dedi ki...
7 Eylül 2012 12:11

yayın saati ve günü çok iyi değişmesin ...bütün oyuncular çok iyi aşırılık ve düşük oyun yok tam dozajında olmuş ...herkese terikler.......:)

Adsız dedi ki...
7 Eylül 2012 13:57

oyuncular çok iyi seçilmiş. umarım romana sadık kalınır.

Unknown dedi ki...
9 Eylül 2012 08:58

huzur sokağı çok güzel olmuş emek verenlere teşekkürler...

Unknown dedi ki...
9 Eylül 2012 08:59

cuma günleri artık huzur sokağı günüdür ey millet...

sinoplum dedi ki...
9 Eylül 2012 11:54

milli maçtan dolayi yeterli ilgiyi gördügünü sanmiyorum.ama 2.bölümle birlikte reytinglerde ilk ikide olacagini düşünüyorum..
İNŞAALLAH yanılmam...
SÜPER BİR DİZİ....

havva öztürk dedi ki...
13 Eylül 2012 07:05

huzur okağı romanını defalarca okudum..umarım hikayenin orjinalliği bozulmaz..ATV kanalı ve ekibine çok teşekkürler.. harika bir dizi oldu umarım uzun süre devam eder.

ayşegül dedi ki...
16 Eylül 2012 14:36

ayşegül
güzel bir dizi ancak şükran karakterinin daha modern giyinmesini isterdim ki günümüze uyarlanan bir dizi ve bu zamanda türbanlılar çok güzel giyiniyor.teşekkkürler başarılar..

Adsız dedi ki...
23 Eylül 2012 10:55

işallah adını feriha koydumu en alta atarık huzur sokağı çok güzel diz

MEMOHAN dedi ki...
12 Ekim 2012 13:12

dizi çok harika tam bana göre bir dizi.haftayı sabırla bekliyorum

NİHAL dedi ki...
12 Ekim 2012 13:13

HUZUR SOKAĞI İZLERKEN HUZUR VERİYOR.

Adsız dedi ki...
14 Kasım 2012 03:59

Huzur sokağı dizisini zevkle izliyorum. Geçmişte küçük muhitlerin yanısıra büyük şehirlerde de mahalle dayanışmasının, dostlukların,iyi niyetlerin, samimiyetin görüldüğü ve yaşandığı o yılları özlemle anıyoruz. Bu dizide bunu görmemizin yanısıra birbirinden farklı iki bambaşka dünyayı, yaşam biçimini, doğruları, yanlışları, yanlışların bireyler üzerindeki olumsuz etkilerini ve yanlışlıkların insan hayatını ne şekilde kötü durumlara düşürdüğünü görüyoruz. Bilhassa gençlerimiz üzerinde olumlu etkiler uyandıracağı düşüncesiyle senarist ve yapımcılara çok teşekkür ediyorum. Bu tarz dizilerin devamını kendi kültürümüz, değer yargılarımızın bilinmesi için diliyorum.

Yorum Yazın ^!

Yorumlarda Küfürlere ve Argoya Yer Vermeyiniz


Yorumunuzu Yazdıktan sonra
"Yorumlama biçimi" Yazan yerden Bir profil seçiniz...İsminizle Yorum yapmak İçin ADI/URL'yi seçebilirsiniz...Adınızı Yazıp Url Kısmını boş bırakabilirsiniz...
Şimdiden Teşekürler

Back to Home Back to Top Huzur Sokağı Dizisi

Huzur Sokağı fragmanı izle"Huzur Sokağı dizisi izle
Domain | Ping your blog, website, or RSS feed for Free |HergünGüncel Blog Güneşi Beklerken Dizisi