Huzur Sokağı 1. bölüm 24 Ağustos Cuma günü başlıyor

Paylaş

Sıkıcı geçen şu yaz aylarında sıcaklarında gelmesiyle ekranlarda insanlar bir süreliğine sağlam dizilerden ve programlardan uzak kalmıştı. Neyse  ki yeni bir heycan ekranlara 24 ağustos cuma günü merhaba diyecek.Huzur sokağı yayınlandığı gün bir çok kesimin ilgisini çekecek çünkü dizide Türkiye'de dini kanallardan sonra başörtülü bir dizi ulusal kanalda ekranlara geliyor..

24 Ağustos günü reytingler,izlenip izlenmez mi gelecek olumlu veya olumsuz tepkiler ne durumda olacak bunların hepsini sitemizden öğrenebilirsiniz.Şimdiden hayırlısı olsun diyoruz.

Huzur Sokağı 1. bölüm Hakkında // Yorum yaparak düşüncelerinizi bizlerle paylaşabilirsiniz.. 

Benzer Yazılar



3 yorum yapıldı:

Bahar dedi ki...
22 Ağustos 2012 06:41

Selam,ben Bahar, Azerbaycandan. Bu dizinin esinlendiyi eseri okudum. Okudum desem yalan olur,bir yudumda içtim. Dizinin eserin aynisi olmayacagini tahmin ediyorum. Ama insallah eser kadar sevilen olur. Basarilar.

zekiye dedi ki...
24 Ağustos 2012 10:58

saat kac da baslayacak ?

Adsız dedi ki...
25 Eylül 2012 07:23

erkek oyuncu reha yeprem olmalıydı

Yorum Yazın ^!

Yorumlarda Küfürlere ve Argoya Yer Vermeyiniz


Yorumunuzu Yazdıktan sonra
"Yorumlama biçimi" Yazan yerden Bir profil seçiniz...İsminizle Yorum yapmak İçin ADI/URL'yi seçebilirsiniz...Adınızı Yazıp Url Kısmını boş bırakabilirsiniz...
Şimdiden Teşekürler

Back to Home Back to Top Huzur Sokağı Dizisi

Huzur Sokağı fragmanı izle"Huzur Sokağı dizisi izle
Domain | Ping your blog, website, or RSS feed for Free |HergünGüncel Blog Güneşi Beklerken Dizisi